A new life with A new eye

I have a new eye.
A new view.
I see things diferent.
I have a new CAMERA!!!!!
-
Jag har äntligen hämtat/fått min nya kamera.
Det vart en Canon Eos 550D med ett 18-135 IS objektiv. Än så länge är jag väldigt nöjd men jag har inte hunnit testa den fult ut än. Jag får testa den mer i morgon då det är just ute då eftersom jag slutar lite tidigare.
-
Mina testbilder med kameran
(ps. kom ihåg att jag har bara testat kameran och alla bilder som är tagna ute är tagna i mörker (mycke mörker))
-
Nu ska jag leta en ny bloggdesign och se om jag får min blogg lite lite finare i alla fall.
Ha en super trevlig kväll
/Nett



Kommentarer
Postat av: Janina

sv; beror på vad du menar med "vaanliga" trosor, jag kan ta med någon dag till skolan så får du kolla!! :) Ullsockar tror jag inte de finns :(

2011-09-26 @ 22:53:25
URL: http://traningsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!