Take life at it is

tjenare
just nu sitter jag på skolan och har administration. vi ska göra klart våran fest uppgift. jag är nästan klar men min mage bara kurrar och kurrar så det är lite svårt att jobba. Jag sitter mest och tittar på olika saker att baka.
Jag har fortförande svårt att bestämma vad jag ska baka till veckan men snart måste jag ha det klart.
-
Idag efterskolan så ska jag nina och frida till gymmet och jobba arslet av oss. Jag har tänkt att stupa på löpbandet av utmattning. Innan det så ska jag köpa röda leggings på hm, om det finns kvar några.
-
Hoppas ni får ha en skön dag och kväll.
/nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!