Nytt

tjenare
jag har ju tyvärr inte bloggat på länge men nu är jag till baka med ett inlägg.
Det har hänt både mycket och lite.
-
Jag har i alla fall kommit med en ny kategori, Recept. Jag får ju lite fnatt i bland och börjar baka. Precis som i sön och mån så recept kommer, frågan är när.
Ni får hålla ut.
-
I veckan vart det bråk igen. Inte så roligt. tyvärr händer det ganska ofta och man blir väldigt less men snart är det lov och då ska jag ta en paus från livet och försvinna ett tag hemma. Det kanske blir att baka mer och fixa min blogg och lite annat.
-
I går var jag och sökte exta jobb på ett ställe i stan så vi får se om dom ringer eller inte. Jag ska i alla fall söka på mer ställen för man behöver ju mer pengar än studiebidraget om man vill leva. Bara att ta sig till och från stan kostar 50 spänn. Jag SKA söka men man vet aldrig om man får nått jobb.
-
I dag hade vi skola som vanligt och efter skolan var jag och 3 kompisar i fotostudion i ca 15 min och fota. efter det drog jag vidare till gymmet och kördeslut på mig men det var inte så bra eftersom jag är ganska förkyld.
Så nu sitter jag och försöker få fram ord men det blir nästan bara pip.
-
Jag äger alla rättigheter till den hära bilden. Prata med mig innan du tar bilder och KOM IHÅG ATT ALLTID LÄNKA TILL MIN BLOGG!!!!!!
-
Nu ska jag snart äta efterrätt *MUMS*
Ha en super kväll
PUSS
PLC/nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!