Kurr kurr kurr

Tjenare
Jag sitter och väntar på att maten ska bli klar och min mage kurrar som aldrig förr.
I dag vart jag väckt av mamma som var strässad eftersom jag inte hade skrivit nån handlarlista. Jag och mamma skulle ju handla till allt som jag och frida ska baka men det gick inte så bra efters som vi inte hittade rätt formar men jag får ta dom vi har hemma. Allt som vi har bakat kommer förhoppningsvis upp på bloggen om jag inte totalt glömmerbort det.
-
I går hade jag en helt vanlig och tråkig kväll hemma så jag startade en ny blogg som heter www.nettnettan.bloggspot.com så jag tycker alla kan titta in dit. det kanske blir så att jag flyttar allt dit.
-
Nu får ni ha en trevlig kväll
PUSS
PLC/nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!