Kanelbullensdag *mums*

tjenare tjenare
som ni ser har jag kundnat fixa till storleken på inläggen nu så nu kan jag ha stora bilder men det fixade jag igår tror jag :D
-
I dag så har jag i alla fall haft skola som vanligt och efter skolan var jag med frida och janina + två till på stan sen for jag janina och frida till tandläkaren för att dom hade tid där. efter det så for vi till gymmet.
Det gick jätte bra på gymmet i dag. jag är halt slut i kroppen och jag var svättig som en gris.
men just nu sitter jag hemma och är ny duschad och väntar på maten :) I morgon så blir det kanske gymmet både på morgonen och efter skolan.
-
-
HA en fin fin kväll
PUSS
PLC/Nett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!