I pausen

Tjenare
Livet är inte perecis underbart för stunden för att jag har fått mig en förkylning. Det är ju sånt man får på hösten men det är aldrig väntat.
Jag hade tänkt baka i dag men jag har knapt rört på mig i dag. jag har gått till köket och till toan annars har jag suttit i soffan och slöat.
Just nu sitter jag också i soffan. Jag ser stargate universe och i pauserna ser jag modeljakten. Jag fick nemligen just reda på att det har börjat på kanal5play, det har ju viserligen gått ett tag men så går det i bland.
-
-
Jag har ju ingen kompis eller släkting som är lika mode intresserad som mig. jag följer ALDRIG modet men jag vet alltid vad som är mode just nu och jag kan några namn på designers och jag vet i bland eller ganska ofta vad som händer där.
Jag tycker det är jätte roligt och intressant men jag har ganska många intressen så jag kan inte hålla reda på allt.
Ni ska ha en toppen kväll
för nu ska jag se tv och modelljakten.
PUSS
PLC/nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!