Halloween

tjenare
Jag sitter och funderar på vad man kan klä ut sig till på halloween. Det är ju inte såå jätte länge kvar innan det är halloween.
Förra året vad jag med min kusin och hennes kompisar men i år är hon i paris och jag ska "fira" halloween med mina kompisar i stället.
Skälvklart ska vi klä ut oss men jag har lite problem med att komma på vad jag ska vara för något.
Förra året var jag leopard som ramlat i en färgburk och jag vill inte vara samma i år.
Kan inte ni komma med nått tips till mig???
Jag vill att det ska vara något man kan göra med saker man har hemma(brukar ha hemma).
Jag funderar på att kanske köra på ladygaga.
-
Nu måste jag springa och hjälpa mamma med maten
PUSS
PLC/ Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!