Fredag

tjenare
Nu tänkte jag lägga upp bilderna från fredag då vi hade sminkkus på skolan och firade att felle fylde 17.
Är det så att ni är med på nån bild men ni inte vill att den ska vara här på bloggen säg till i en komentar så tar jag skälvklart bortbilde.
-
FREDAG
före:efter:
Före:efter:
Före:Efter:

-
Det kommer mer bilder men inte just nu för jag ska snart på ridningen så jag måste göra mig klar.
(Jag äger rättigheterna till alla bilder. Är det så att ni vill ha en bild säg till mig och se till att ni skriver att det är min bild och att ni länkar till min blogg.)
PUSS
VI SES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!