fredag 2

tjenare här kommer det mer bilder från fredagen.
(jag vet att det är att jobbigt med alla små bilder men jag har inte fixat bloggen än.)
-
Det var i stort sätt alla bilder.
Jag tänkte bara på minna er att även dom hära bilderna äger jag alla rättigheter till. är det så att ni vill ha en bild säg till mig och se till att alltid skriva att det är mina bilder och länka till min blogg.
Och som vanligt så är det så att ni är med på nån bild som ne inte vill ska vara här på bloggen säg det då i en kommentar så tar jag skälvklart bort bilden.
-
Nu ska jag sticka till farmor.
HA DET



Kommentarer
Postat av: Friddish

Yay :D

2011-10-03 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!