Fattar du nått?

Tjenare tjenare mittbenare och alla ni andra.
Jag kommer typ behöva hjälp för att klara G på svenskan vi ska skriva om Völuspá och jag förstår i stortsätt ingenting av den. Vi ska "översätta"/skriva den på vårat sätt, men jag fattar inget av Völuspá kan ni hjälpa mig att förstå den.
Här har ni en länk till där den står.
-
I dag efterskolan svängde jag in på lindex och köpte en kofta.
Jag är tyvärr en sådan person som går runt och fryser i stortsätt hela tiden så jag behövde en härlig och varm kofta. Jag kan tyvärr inte förstå hur jag ska klara vintern, för än så länge har man bara kännt av -2 grader och lite lite sö som kom i lördags. Förra vintern var det upp mot -30 grader om det inte var mer och jag klarade av det men just nu känns det som att jag kommer att komma med 1000 lager kläder i vinter.
-
Nu ska jag gå och ta en Varm och go dusch
Ni får ha en bra kväll och frys inte ihjäl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!