Bättre att fylla ditt liv med liv i stället för livet med en massa år

Det är dax för mig att fylla mitt liv med liv i stället för en massa tråk.
I dag for jag tyvärr hem vid lunch eftersom jag har en förkylning. Nina och janina blev hem skickade av skolaköterskan då dom kom till skolan. Janina lät som jag gjorde i lördags.
-
Nu har JAG äntligen fixat en rådgivare till Xoias UF så nu snart kan vi kalla oss för ett uf företag. Jag hoppas vi får jobba lite mer med uf i veckan så allt blir klart för start så vi kan börja köpa hem och sälja.
-
Är det någon som vet vad som händer under halloween? jag har då ingen aning för att det är bråk bland mina kompisar. Jag funderar på att bunkra upp men Godis, chips och popcorn och någon god dricka och även några bra filmer. Är det någon som vill komma hit  och bara slöa och ta det lungt så är det nog ganska ok.
Jag önska att min kusin var här. jag hade nämligen en väldigt rolig kväll med henne och hennes kompisar.
-
En bild som jag rita för några år sedan.
-
SE till att fylla erat liv med liv och inte bråk och tråk.
Nu ska jag hitta på nått att göra.
PUSS
/NETTAN



Kommentarer
Postat av: Lina

Va kul att du har uppdaterat så mycket här på bloggen på sistone! Jag saknar dig och jag skulle jättegärna komma hem till dig och mysa med popcorn och film! Tyvärr befinner jag mig ju lite för långt bort för det.... :/

Men jag kommer ju hem till jul, då ska vi träffas massor! :D

2011-10-26 @ 21:07:13
URL: http://linaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!