Vad ska man hitta på?

Hej
jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på att göra i morgon.
jag ska kanske baka eller sy eller städa eller kanske starta en bloppis eller kolla vad vi har för data spel och filmer.
Vi får helt enkelt se vad jag hittar på i morgon. Nått ska jag hitta på i alla fall.
-
Jag tycker alltid det är lika svårt att hitta på något att göra på loven då man bor där jag bor.
jag tar mig inte så långt innan det ska kosta en förmögenhet.
Tänk om jag hade körkortet, då kunde jag låna pappas bil då han kör motorcyckel.
-
(mina härliga kompisar)
-
Nu ska jag hitta på nått annat att göra.
PUSS
PLC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!