Open

Sitter och väntar på att installationen av OpenOffice ska bli klar. Jag ska nämligen göra lite turism läxa.
Jag ska göra en "broschyr" om Skellefteå där det står om saker man kan göra på tex sommaren eller vintern.
-
Vi i klassen har en ny kurs nu efter lovet där vi ska träna att göra ett personligt brev och vi ska även göra vårt egna CV. Jag tycker att det är roligt att man får lära sig sånt i skolan.
-
jag har ju som nyårslöfte att göra ett CV så det passar bra att jag kan göra det i skolan, då får jag ju mer tid hemma att göra roliga saker.
-
Nu har OpenOffice installerat så jag kan börja med turismen
Nu får ni ha en super trevlig kväll
PUSS



Kommentarer
Postat av: Reidarjennie

Very interesting site --- quite informative

2012-01-03 @ 10:10:57
URL: http://reidarjennie.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!