2011

tjenare i dag är det början på ett nytt år och början på nya möjligheter och därför blir det än ny design.
hela designen kommer från tescho.se och jag hade först tänkt göra om den men det vart för svårt.
-
nyårs löften brukar man ju ha till nyårs och jag har faktiskt 2 st i år. jag som inte brukar ha nån.
jag har bestämt mig att jag ska försöka få ett extra jobb (helg och kvälls jobb) och jag ska ha köpt en systemkamera innan året är slut.
-
har ni nått nyårs löfte?
-
Om bara 4 dagar (i dag inräknat) så är det 5 månader innan jag fyller 18 och kanske får några bra presenter :)
-
ha det bra alla och ha en god fortsättning på 2011.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!