2-1-2011

tjenare
I dag har jag varit ute och promenerat med mamma och även tagit lite foton (som kommer upp senare).
Jag var till farmor också och fikade för hon hade bjudit dit oss.
-
Ny års var faktiskt en av dom bättre. Vi åt god mat och god efterrätt och vi spelade spel.
-
nu i kväll ska jag se den nya serien no ordinary family och kanske nån film och äta chips :) mums.
I morgon ska jag nog börja packa inför stockholmsresan med familjen även om det är några dagar kvar.
Då vi är där ska jag shoppa och shoppa.
-
ha en fin kväll alla



Kommentarer
Postat av: nina

sv; precis vad vi tyckte! :) hon passar fett bra i det :) var inte min färg fin :( urtvättad och grejer;S..

2011-01-02 @ 23:43:17
URL: http://ninassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!