To day, to morrow and not forever

I dag ska jag på halloween kväll hoss en av min kusins kompisar. Alla ska varautklädda och det kommer att ara jätte roligt.
-
jag tänkte berätta för er att jag kommer nog inte uppdatera så mycket dom senaste dagarna för i kväll ska jag sova hoss min kusin och kommer hem i morgon kväll efter jag har varit hoss några andra kompisar. och torsdag ska jag packa och på fredag försvinner jag igen och kommer hem på söndag nån gång.
-
Tänkte jag skulle brätta det innan jag ska strässa iväg och packa och göra mig klar till i kväll :D
-
Ha det gött och glömm inte mig!
-
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!