Old mee

Jag saknar mitt gammla jag, litegrann. Den som alltid stack ut från mängden och som lyssnade på musik som gorde andra galna och levde för att visa att man kan nå sina drömmar.
-
Vägrade ha på sig mjukisbyxor som hade blivit så modärnt och hade kort hår då alla andra hade långt hår.
-
Det är livet jag saknar
-
Jag minns hur roligt jag hade med alla mina kompisar och vi fattade inte hur man kunde skratta så mycket på en dag.
Man kom hem och ville bara till baka man chattade på msn och allt spårade ur.
-

(förra året)
-
Det livet saknar jag.
-
Nu sitter jag här med mjukis byxor och nästan axellångt hår i en helt vanlig brun färg lyssnandes på musiken jag slutade lyssna på för ca 1-2 år sedan och länktar till baka.
-
Jag saknar er så grymt mina vänner och jag hoppas vi träffas snart
-

 
-
Puss



Kommentarer
Postat av: felle

älskar låten! :D

2010-11-01 @ 23:03:03
URL: http://felleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!