några timmar till måndag...

Nu är det söndag och det är inte länge kvar tills det är en ny vecka. Oj vad tiden går fort.
-
Igår följde jag min mamma och handla så jag lämnade min dator till min snälla bror markus som ska fixa den.
Då vi kom hem så lagade vi wook till middag (Nam Nam) och sen satt jag mig och såg Sherlock holmes.
-
I dag har jag tagit det lugnt och sätt prince of persia och suttit vid datorn.
-
Båda filmerna jag har sätt i helgen tycker jag va riktigt bra så ni som inte har sett dom gö det!
-
Snart ska jag fara på ridning och innan det måste jag äta men vi får se vad det blir för mat.
-
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!