Helg

tjenare jag vet att jag är dålig på att uppdatera och det är ganska tråkigt att läsa min blogg för stunden men jag kan lova att det blir bättre.
-
I går va jag halt överspidad så jag bestämde mig för att fixa till lite i mitt rum. jag tog bort några planscher från garderoberna jag tog bort några av mammas lådor och plockade bort lite saker som inte behöver vara framme och mitt rum vart 7 ggr så STORT.
-
I dag planerar jag att se 1 eller 2 filmer, fota, rita och även välja vilka bilder jag ska skriva ut men vi får se hur mycket jag hinner.
-
Hoppas ni får en skön helg.
PUSS



Kommentarer
Postat av: frida

Så fin blogg ! :D

hur äre med dig ? :)



puss

2010-11-14 @ 22:58:57
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!