ÄNTLIGEN HEMMA!!!

okej okej jag har varit hemma i två dagar faktiskt men jag har inte haft mycket till ork att uppdatera.
-
jag va ju i alla fall i Stockholm i helgen och jag köpte inte så mycket men jag fick i alla fall uppleva stockholm och säga hej då till Nicke, lotta och nelly innan vi for hem igen.
-
jag köpte i alla fall en kjol och fondation till mig och jag handlade röda och svarta benvärnare och även svarta leggings till mamma.
-
I går började i alla fall min första APU vecka och första dagen kan jag då inte säga att den var dålig eftersom det var den inte :).
I dag var jag också på APUn och det gick lite bättre i dag.
-
nu har jag suttit och rensat bilder så att jag ska få plats med mer bilder så jag väl får in dom på datorn men min kamera och minneskortet gör lite som dom vill.
-
förhoppningsvis ska jag ha fått in bilderna i morgon så jag kan välja ut vilka bilder jag ska skriva ut och självklart ska jag titta på det ni har röstat.
-
snart ska jag gå och lägga mig så jag säger God Natt och Sov Gott
oj glömde säga att jag köpte nya skor också. det vart dom jag ville ha och i rätt storlek, var dessutom 200 kr rabatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!