Tygisar

Hej alla sötnosar hoppas ni har haft en bra helg.
JAg har haft en ganska okej helg. jag vart förkyld igen på lördagen men jag hade ganska skönt i alla fall. jag satt vid dastorn och tv nästan hela dagen.
på söndagen for jag till stan med pappa och skulle kolla om det fanns kvar tygskor till mej men tyvärr inte. Medans pappa for och skulle laga bilen var jag hoss min söta kusin och vi satt ute i solen hela tiden. Det var ju riktigt skönt för solen värmde oss.
då pappa hämtade mig for vi till ica maxi och handlade lite färdigrillat som vi skulle äta som middag och där hittade jag tyg skor till mig. Jag köpte en röd och en svart så nu fattas bara rosa och turkos.



PLC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!