Hemma igen

Nu är man äntligen hemma igen. I dag har tiden gått riktigt fort vi har haft ganska mycket att "smyggöra" nu då skeferna är borta. Vi har flyttat bland skorna så att man ser att vi har nya skor och det har kommit upp en Vagabond hylla och conversen är flyttade och deras plats tog gladiatorsandalerna. Det blev jätte fint. Vi tog även bort lite rea skor som vi ska flytta bort i morgon.



I kväll ska jag fixa klart min heder som jag har hållit på med i flera veckor förhoppningsvis blir jag nöjd annars får jag fixa en ny senare.

Jag är helt fixerad i att göra en internet butik. Jag vill börja med det redan nu, men jag kan ju inget om sånt. Jag hoppas att jag kan få göra det i trean som projektarbete. Då får jag börja med en liten skala och börja med att sälja bara smycken eller bara kläder men det får jag väll bestämma då.
Det här är i alla fall lite gran av den stilen jag har tänkt gå på:

Vad tycker ni om det? är det något ni skulle tänka er att köpa om det var rätt pris? är det nånting mer ni tycker att jag ska ha med?

PLC



Kommentarer
Postat av: linneaj

haha hey!

minns inte heller :)

Asos.com, grymt snygga! :D

2010-03-03 @ 20:05:22
URL: http://linneajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!