trött

hej
jag är jätte trött i dag, det blir att lägga sig extra tidigt i kväll så jag orkar morgondagen.

I dag var det prao som vanligt men det var 2 till som också praoar där nu. jag är ju inte den som gillar att prata med såna som jag inte känner men jag klarade faktiskt av att prata i dag.

jag är helt bankrutt snart och det har jag inte varit på flera flera år. Det känns jätte konstigt så om ni vill så får ni gärna skänka lite pengar till mig.

jag vet inte vad mer jag ska skriva om men jag hoppas det duger

PLC
Kram /Nett



Kommentarer
Postat av: nina

sv; mihi, jodå ;P kommer och hämtar dej någon dag(a)

2010-01-25 @ 22:31:45
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!