Skola Blä Prao Ja

Praoen är så mycket roligare än skolan. Man längtar ju tills man ska fara igen och man mår inte dåligt över att skolan börjar om 2 dagar, man har ingen läxa och man kan släppa allt då man går där ifrån. Jag längtar tills jag jobbar och får betalt.
jag är lite mindre snål nu och vill bara ha för stunden. I dag köpte jag en ny tröja, egentligen hade jag tänkt köpa 2 men den turkosa fans inte i rätt storlek. Jag ska troligtvis köpa en tyll kjol och enu en till tröja.

Jag har kommit på lite till min design men jag behöver fortförande tips.

Vad var det senaste plagget ni köpte?
PLC



Kommentarer
Postat av: nina

sv; då far vi till umeå ochs hoppar, sen hälsar på tess som ett plus :)

2010-01-15 @ 21:19:32
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!