lördag kväll och söndag och mondag och annat

Hej Sötingar!!
I Lördags kväll så klippte mamma till mitt hår igen och vi färgade det i mahogny. Färgen vart mörkare än vad jag trodde det skulle bli men vart ändå väldigt fin.
I Söndags så började jag klä av granen i mitt rum och sen låg jag framför tv och tittade på tv.
I dag så hade jag prao och kom dit och vi hade inte så mycket att göra i dag. Vi packade upp en låda med sulor och jag gick med några skor till skomakaren [LUNCH]. Efter lunchen torkade jag hyllorna på tjej/dam avdelningen, det var damigt.
Säg inget till mamma men jag var till HM i dag och köpte en tröja och en kjol. NU är det stort köp stop. Nina jag käkar med pappa i morgon men resten av månaden och vidare måste jag äta på skolan med dig så jag sparar pengar.

Då jag åkte med bussen hem kom en polisbil men blinkande lysen och körde i fullfart mot Kåge (kanske körde förbi). Undra vars den var på väg. Någon som vet?

Tack för tipsen om hur jag kan fixa min blogg men ni får gärna ge mer tips.



PLC
Kram /Nett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!