kläder smycken

Hej
Förlåt att det inte blev något inlägg i går hade nämligen en liten spa kväll efter jag träffade mina grann hundar.
jag tände några ljus och ett med tropisk doft och la mig och mös i badkaret.

jag köpte ju kläder i lördags och jag tänkte visa byxorna jag hade i alla fall.
så här såg dom ut

dagens outfitt

jag var in på glitter i går och såg på deras nya smycken och la märke till några halsband och armband som såg ut som godis.

Dom var färgade i ljusa färger och jag ville bara äta upp dom. Det bara vattnades i munnen.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll
PLC
Kram/ Nett


PS: glöm inte bort att säga vad ni tycker jag ska skriva om och hur ni tycker min design ska se ut DS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!