Bra att spara eller bättre att slösa.

Jag kom just på att jag måste spara extra mycket pengar i år för nu till sommaren eller nästa sommar ska jag och några kompisar förhoppnings vis till Stockholm eller Göteborg. Vi kommer nog att göra lite allt möjligt, shoppa, gå på Liseberg/Gröna lund, äta gott, bo bra, titta på killar (fniss), fika mm
Jag hoppas bara vi kommer ihåg att vi ska göra det.
Är det nån där ute som vill följa så säg till. (ni måste betala allt själv)


eller
?????????
Vad väljer ni?
Vars i Sverige vill ni helst åka?

Janina så ser den ut

PLC



Kommentarer
Postat av: Anonym

mihi ;] vad tycker du jag ska skriva om i bloggen ;P

2010-01-12 @ 22:12:38
Postat av: hanna

STHLM :]

2010-01-13 @ 21:37:24
URL: http://hkhajeh.blogg.se/
Postat av: nina

stockholm ;} dom har ju insane ;] fast samtidigt ändå göteborg ;]

2010-01-13 @ 21:54:05
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!