Internet butik nu? varför inte...

hej
Det blir nog ingen Neverstore konsert för mig. jag får nämligen ingen som följer. Men dom där ynka 60 kronorna får jag stoppa i spargrisen i stället.
Jag känner mig besatt av pengar och vill bara ha mer mer och mer (ni kanske känner så också). Jag funderar faktiskt att börja med Internet butiken redan nu men jag behöver lite hjälp med hur jag ska komma i gång.
  • Var hittar man leverantörer?
  • vad ska sidan heta?
  • vars kan jag få hjälp med design?
  • hur ska jag marknads föra butiken?
  • hur ska jag lägga upp sidan?
  • var hittar man kläderna man ska sälja?
jaa det finns många mer frågor som jag undrar över. Vet ni hur jag ska gå till väga berätta det för mig.
PLC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!