stop inte the name of love....

I dag har jag varit med söt nina en stund. Hon red och jag fotade henne medans hon red. Jag testade hennes Nicon D90 och jag använde min skit kamera och min mobilkamera. Jag tänkte ni kunde hjälpa mig att jämföra vilken kamera som tar bäst bilder.

Bilderna kommer i senare i dag eller i morgon eller nån annan dag (men dom kommer)

Är det nån som vet hur man kan känna lite extrapengar? för om jag och några kompisar ska fara till Göteborg och om jag ska köpa en ny kamera behöver jag lite extra.
Och bara så ni vet kom inte hem till oss det STINKER!!! vi har nämligen stopp i avloppet men vi hittar inte vars så just nu stinker det hos oss. Jag hoppas vi hittar vad felet är för jag behöver både pissa och duscha.
PLC söt ungar
Ps jag har nått fel på min blogg så den skriver ihop allting :( även om jag har 3 mellanslag i mellan. nån som kan hjälpa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!