ska vi byta grejer? ska vi byta grejer med varran? Jag byter min leksaksbil mot en rostig skruv..

rostig skruv mot en cykelpump... rostig skruv mot en cykelpump...
morakniv mot en basfiol... basfiol mot en yllefilt...
yllefilt mot en pappershatt... pappershatt mot en fingerborg...
fingerborg mot en gul ballong... gul ballong mot en gaspolett...
gaspolett mot en elgitarr.........
Ja hur långt måste man gå i sången tills man kommer till det man vill ha?
jag orkar då inte ta reda på svaret och har inte ens tänkt försöka ta reda på svaret, i stället hade jag tänkt fara på en loppis och sälja grejer.
Jag tänkte att nån annan kanske också behöver sälja grejer och kanske har lust att fara med mig då behöver det inte kosta lika mycket.
Så det är bara att säga till om ni vill fara nån gång och jag lovar att ni har något att sälja men ni vet inte om det än.
PLC söt ungar BE HAPPY



Kommentarer
Postat av: janina

jag är fett sugen! Måste bara kolla upp ifall jag har nå att sälja, löns ju inte att komma med typ 3 saker bara :P

2010-04-14 @ 20:25:38
URL: http://janinasoodermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!