Loppis

Nu har jag bestämt mig att jag SKA sälja massa saker på loppis även om ingen annan vill följa.  jag har redan massor uppe på vindan som ska säljas och en del saker  i mitt rum.
Jag har nog en gamla spel och lite pyssel som kan säljas. Jag funderar om jag ska sälja min kamera för att köpa en systemis men jag lär ju inte få mer än 3000 tror jag men det är i alla fall nånting.
Jag funderar på om jag ska köpa en....
canon eos 450d
eller
Nicon d90
eller kanske nån annan. nån som vet någon mer pris värd?
Nu ska jag gå och duka och sedan rensa i mitt rum men jag kanske kikar in senare.
Puss På er
PLC



Kommentarer
Postat av: janina

jag ska ju med :( :(:( :( :( :( :( :( :( :(

2010-04-16 @ 22:51:13
Postat av: Josse

Personligen gillar jag Nikon bättre... tycker dom känns lite mer "rejäla" på något vis. :)

2010-04-17 @ 15:55:02
URL: http://cryingwhiletrying.webblogg.se/
Postat av: janina

sv: hahha ofta? Han är fan hur snygg som hellst :D

2010-04-17 @ 17:46:53
URL: http://janinasoodermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!