Data virus?

Nu är datorer skrot i mina ögon. Vem var det som uppfan dom idiotiska sakerna?
Jag har bara problem och problem och problem och problem och problem och problem och problem och  problem och problem och problem.....
Är det någon som fattar vad "hittar inte begärd sektor" betyder då man för över musik från datorn till mobilen?

PLC
Ps. Den som hjälper mig är min ängel i nån timma (tills det uppstår ett nytt problem).


Uppdatering: det fungerear igen, datorn kan inte uttrycka sig så man förstår. Jag tror att han menade att det var fult i min mobil(fast det inte är det).



Kommentarer
Postat av: Brorsan M

'hittar inte begärd sektor'

=

'Hittar inte platsen där filerna ska eller är'



altså mappen du valt att ta dom ifrån eller lägga dom i hittar inte datorn. Testa göra en ny Mapp åt dom.

2009-10-28 @ 09:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!