Ledig måndag

Hej sötingar
I dag är det måndag och alla gymnasie elever är lediga VIEEE så i dag ska jag sitta och göra det jag gillar bäst nämligen rita och sminka. (tyvärr måste man göra lite tråkiga saker före som att städa och läxa)
Jag ska göra lite olika sminkningar men alla kommen nog att vara ganska extrema :). Alla bilder kommer att läggas upp hit så ni får se.
Jag kommer att göra en med zebra ränder och det ser jag framemot att göra.
Här får ni en bild på mina zebra läppar :P

PLC söt barn



Kommentarer
Postat av: nina

hihi, du är skäggig ;]

2009-11-30 @ 13:50:47
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!