Sista veckan

Hej
Nu är  det sista skolvecka och sista veckan innan jul, som vanligt har man mycket att göra och min lista är säkert lika lång som eran. Man är ju så lat att man inte orkar städa och alla julklappar har man just slagit in.
På fredag blir det en liten tidig jul men några av mina närmaste kompisar Nina, janina, hanna Och min BÄSTA BÄSTA både kompis och kusin Lina. Vi ska äta pepparkakor med ost, knäck och ischoklad (vi får se om det blir dans runt kranen xD)
Nu måste jag skriva rim till mina 2 paket. Ha det bra i kväll Puss.

Skriver ni rim på era paket?

PLC!!!

Sista skolveckan och jag har inte fattat hur
mycket jag kommer att sakna er MP1.
Ni får komma förbi mig nån gång PLC till er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!